کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

بهترین روشهای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

بهترین روشهای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

متاسفانه شرایط عجیبی تو مملکت ما حاکم شده و اقتصاد ریالی در وضعیت خیلی بدی قرار گرفته و درآمد ریالی کسانی که شاغل هستند روز به روز ارزش خودش رو از دست میده و قدرت خرید و سطح زندگی هر روز پایین تر میاد. اما شاید راه حلی وجود داشته باشه بشه از این شرایط استفاده کرد و اصطلاحاً بحران رو به فرصت تبدیل کرد .اگر ما بتونیم با امکانات ساده که به راحتی در اختیار همه باشه، درآمد ارزی حتی به مقدار کم داشته باشیم کاملا قابل توجیه بوده و سود خوبی خواهیم داشت. درآمدی که دیگه نگران از دست رفتن ارزش روزانه اون نخواهیم بود .در این وبلاگ به شکل تخصصی به این موضوع خواهیم پرداخت و سعی میکنیم با آموزش مطالب تخصصی و با کمک همدیگه دنبال کسب درآمد ارزی و قانونی از بستر اینترنت باشیم.

تذکر بسیار مهم : همراهان گرامی جهت فعالیت در این سایت بایستی از فیلتر شکن و همچنین آی پی غیر از آمریکا استفاده نمایید ، این سایت بسیار معتبر و همچنان در حال پرداخت است .

 در این قسمت سایتی را معرفی می کنیم که برای کسب درآمد از آن به هیچ تخصص خاصی نیاز نیست جز فشردن یک دکمه به نام !ROLL که با فشردن این دکمه در هر ساعت می توانید مقداری بیت کوین رایگان بسته به شانس خود دریافت کنید دوستان این سایت تا به حال به خود ما بیش از صد بار پرداختی داشته از این رو می توانید با خیال راحت در آن فعالیت کنید .


برای ثبت نام در ثایت فری بیتکوین روی تصویر زیر کلیک کنید




بعد از وارد شدن به صفحه مربوطه با وارد کردن اطلاعات خواسته شده در قسمت NEW USER  و فشردن کلید SIGN UP  حساب شما ایجاد می شود، توجه داشته باشید اطلاعات خود را صحیح وارد کنید .

اکنون با وارد کردن حساب بیت کوینی خود به عنوان شناسه ورود و پسورد انتخابی خودتان در قسمت  HAVE AN ACCOUNT می توانید وارد حساب خود شوید .

ابتدا بر روی دکمه Claim Your Free BTC Now  کلیک کنید ، دقت کنید که در قسمت Free BTC باشید حال بعد از وارد کردن تست انسان شناسی و زدن دکمه ROLL به بیت کوین های خود در سایت اضافه کنید و منتظر ساعت بعد باشید به همین راحتی .

توجه : جهت برداشت اتوماتیک از سایت اجازه بدهید تیک قسمت Auto-Withdraw فعال باقی بماند ، مینی موم پرداختی سایت مبلغ ۰٫۰۰۰۰۵۴۶۰ بیت کوین است که هر دوشنبه واریز می گردد .

به عنوان تجربه خودم بهتون میگم که تا زمانی که موجودی شما به اندازه کافی زیاد نشده در بخش شزطبندی (MULTYPLY) فعالیت نکنید .چون معمولا هرچی رو که با رول زدن بدست میارین اونجا میبازین. بزارین تا حداقل موجودیتون به 30 هزار ساتوشی برسه  بعد از اون روشهای تخصصی هست که میتونید از همون بخش درآمدتون رو چند برابر کنید.


دقیقا مشابه همین سایت هم هست که شما میتونید از اون ارز دیجیتال داجکوین بدست آورید که برای ثبت نام و کسب داج کوین رایگان روی بنر زیر کلیک کنید.



دوستان به این نکته توجه کنید که ارزهای دیجیتالی که الان قیمت کمی دارن بسیار برای سرمایه گذاری مناسب هستند.چون الان راحت میشه اونها رو جمع کرد .پس ارزهایی مثل داج کوین و ریپل رو جدی بگیرید و تا میتونید روشون سرمایه گذاری کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی