کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

بهترین روشهای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

بهترین روشهای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

متاسفانه شرایط عجیبی تو مملکت ما حاکم شده و اقتصاد ریالی در وضعیت خیلی بدی قرار گرفته و درآمد ریالی کسانی که شاغل هستند روز به روز ارزش خودش رو از دست میده و قدرت خرید و سطح زندگی هر روز پایین تر میاد. اما شاید راه حلی وجود داشته باشه بشه از این شرایط استفاده کرد و اصطلاحاً بحران رو به فرصت تبدیل کرد .اگر ما بتونیم با امکانات ساده که به راحتی در اختیار همه باشه، درآمد ارزی حتی به مقدار کم داشته باشیم کاملا قابل توجیه بوده و سود خوبی خواهیم داشت. درآمدی که دیگه نگران از دست رفتن ارزش روزانه اون نخواهیم بود .در این وبلاگ به شکل تخصصی به این موضوع خواهیم پرداخت و سعی میکنیم با آموزش مطالب تخصصی و با کمک همدیگه دنبال کسب درآمد ارزی و قانونی از بستر اینترنت باشیم.

حساب کوین پت یا کوین پات به انگلیسی(coinpot)  یک کیف پول واسطه است که می توانید به صورت کاملا رایگان شروع به جمع آوری رایگان ارزهای دیجیتال نظیر بیتکوین،دوج کوین،بیتکوین کش و کنید و یک ویژگیهای خوبی هم دارد که به عنوان مثال درآمد شما در همان لحظه به حساب کوین پات شما واریز میشود و همچنین می توان ارز ها رو به هم دیگه تبدیل کرد.

روش کار به این صورت می باشد که هم اکنون ۷ سایت به این کیف پول کوین پات متصل می باشد و درآمد نیز مستقیم و آنی و بدون نیاز به درخواست واریز به کیف پول کوین پات منتقل می شود.در انتهای همین مطلب فیلم آموزش کامل کوین پات قرار گرفته است. برای شروع کار اول طبق مراح زیر در سایت یک حساب کاربری یا کیف پول کوین پات برای خود بسازید.


 



آموزش ثبت نام در سایت کوین پات

بر روی دکمه Register (ثبت نام) کلیک کنید.

Email address: ایمیل خود را وارد کنید.

Password: یک رمز برای ورود به سایت وارد کنید.

Confirm password: تکرار رمزی که وارد کردید.

Human verification: : تیک کد امنیتی گوگل رو هم بزنید که مشخص باشه شما ربات نیستید. I’m not a robot

Please tick to confirm that you accept our terms of service: تیک این که قوانین سایت رو قبول میکنید رو هم بزنید.

اکنون به ایمیل خود مراجعه کنید و بر روی لینک فعال سازی کلیک کنید.

از بخش Sign in (ورود) وارد سایت شوید.

Email address: ایمیلی که برای ثبت نام وارد کردین.

Password: رمز عبوری که برای ثبت نام وارد کردین.

2FA code: این کد امنیتی نیازی نیست پر شود. از توی تنظیمات میشه تنظیم کرد پیش فرض چیزی نیست.

 

 کوین پات درواقع یک سایت پلتفرمی است که فاست سرور های مختلف به آن متصلند و شما با فاست کردن 7 ارز مختلف میتوانید به یک درآمدخیلی خوب برسید.

برای ثبت نام تنها به یک ایمیل معتبر نیاز خواهید داشت.

پس از ثبت نام شما روی Dashboard خود میتوانید موجودی بیت کوین ، بیت کوین کش ، لیت کوین و دش و داج کوین و همچنین توکن های خود کوین پات را ببینید.

از دیگر امکانات کوین پات امکان Web mining است که هر کدام از ۵ ارز را میتوانید ماین کنید اگر قصد استفاده از Web mining  را دارید پیشنهاد من همین کوین پات است.
در کوین پات سعی کنید درآمد های خود را تا میتونید نگه دارید خالی نبودن والت کوین پات به سرور ها این پیام را میده که موقع کلیم بیشتر بهتون ارز بدهند. ولی چنانچه خواستید برداشت کنید کافی همه ارز ها را به بیت کوین تبدیل کنید و بعد بیت کوین به والت لوکالتون withdraw کنید و اونو به Merchant بیت کوین بفروشید .

و اما آموزش فاست سرور های متصل به کوین پات:

 

سایت کوین پات از هفت سایت پشتیبانی می کند. 3 سایت پرداختی بیت کوین 1 سایت پرداختی بیت کوین کش، 1 سایت پرداختی لایت کوین ، 1 سایت  پرداختی داج کوین و 1 سایت هم پرداختی دش دارد که لینک سایتهای هفتگانه را در پایین مشاهده میکنید.

 به شما بیت کوین رایگان میدهد
 
این سایت هر 15 دقیقه تا 5000 ساتوشی بیتکوین به گفته سایت به شما میدهد.فقط با فشردن دکمه "کلایم" .در ضمن این سایت روزانه 5 درصد از کل میزان دریافتی شما در 3 روز قبل را به حساب شما واریز مینماید که در بین سایت های خود بی نظیر میباشد. یعمی مثلا اگر در روز 2000 ساتوشی بدست بیاورید چه شما و چه زیرمجموعه هایتان ،5% این مقدار 100 ساتوشی نیز جایزه میدهد.درآمدتان نیز مستقیم به کیف پول موقت  واریز میشود. برای ثبت نام در این سایت روی بنر بالا  کلیک کنید و سپس بر روی دکمه ریجستر  کلیک کرده و فرم ساده را پر کنید.
 
 

 
 به شما بیت کوین رایگان میدهد
 
این سایت یک سایت فان و بازی است یعنی هم بازی میکنید و هم بیتکوین جمع میکنید ، کسب بیتکوین رایگان در این سایت به این صورت است که شما در این سایت به ازای زمانی که بازی می کنید و یا در سایت لاگین هستید بیتکوین و ساتوشی رایگان دریافت خواهید کرد و حتی اگر هم یک مدت به سایت  سر نزنید باز مقداری ساتوشی جمع می شود و هر زمانی که خواستید می توانید مبالغ جمع آوری شده را  به حساب coinpot خود منتقل کنید برای ثبت نام در این سایت روی بنر بالا کلیک کنید و فرم را پر کنید.
 
 

 
 به شما بیت کوین رایگان میدهد
 
این سایت نیز از نظر شیوه کار شبیه به سایت بیت فان میباشد و بابت لاگین ماندن در سایت به شما مقداری بیت کوین میدهد و حتی اگر لاگین هم نباشید باز در حساب شما همینطور جمع میشود. برای نتیجه گیری بهتر هر 5 دقیقه یکبار کلایم کنید و بیت کوین خود رو به کوین پات منتقل کنید.
 
 

به شما لایت کوین رایگان میدهد
 

moondoge

به شما داج کوین رایگان می دهد
 
 

به شما دش رایگان میدهد
 
 

 

بیت کوین کش رایگان میدهد
 
 

فیلم آموزش کامل و تفصیلی کسب درآمد از مجموعه سایتهای کوین پات رو میتونید در لینک زیر ببینید

فیلم آموزش کسب درآمد از کوین پات

 

 

نظرات  (۱)

  • کوشا ساعی
  • به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
    این یک نظر آزمایشی است.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی